U kunt online een afspraak maken door het formulier op deze pagina in te vullen en op verzenden te klikken, ofwel door een mail te sturen.
U kunt zich ook telefonisch aanmelden door een bericht in te spreken op het antwoordapparaat (020-6610940). Wij mailen of u bellen u dan zo spoedig mogelijk terug om een afspraak te maken.
Het kan zijn dat wij in het contact voorafgaand aan de intake van mening zijn dat u beter elders geholpen kunt worden. Het kan ook zijn dat wij na de intake tot deze conclusie komen. Is dat het geval, dan kunnen wij een bijdrage leveren aan een eventuele doorverwijzing.
Mocht het tot een afspraak komen, neemt u bij uw eerste afspraak dan s.v.p. mee:
Wij streven zoveel mogelijk naar korte wachttijden. Het intakegesprek kan over het algemeen binnen één tot twee weken plaatsvinden. Indien u een indicatie heeft voor de Basis ggz kan de behandeling doorgaans binnen 1-2 weken na de intake van start gaan.
Aangezien een behandeling in de Specialistische GGZ langer kan duren, kan ook de wachttijd daarvoor langer zijn dan in de Basis GGZ. Uw (on)mogelijkheden om af te spreken op bepaalde tijdstippen zullen mede bepalen of het mogelijk is om snel na de intake afspraken met u in te plannen.
Bovengenoemde wachttijden zijn indicatief, de voor u geldende wachttijd zou hier enigszins van af kunnen wijken. In het contact met u dat volgt op uw aanmelding, kunnen wij u meer vertellen over de actuele wachttijd.